Commerciële binnendienstTevreden klanten. Daar word ik blij van!

Valéry van den Berge

Woningzoekers oriënteren zich met name online en via de tweewekelijkse Woningkrant, welke bij het Zeeuwsch Vlaams Advertentieblad geleverd wordt. Voor ons is het belangrijk om de te koop staande woningen goed te presenteren. Valéry zorgt hier samen met Marieke voor. Daarnaast plant ze afspraken in voor Paul en Guido en bereidt ze dossiers voor. Belangrijk werk, waar we veel gemak van hebben.

Valéry. Aangenaam.

‘Tevreden klanten. Daar word ik blij van! Ik doe er dan ook alles aan om onze klanten zo vriendelijk en zo goed mogelijk te helpen. Ik ben heel betrokken. Als een bezichtiging een keer niet door kan gaan, vind ik dat persoonlijk ook echt jammer. Gelukkig gebeurt dat niet vaak. Met het kantoor in Hulst hebben we ook dagelijks contact en nemen regelmatig telefoontjes van elkaar over.

Het plan van Valéry.

Ik heb het goed naar m’n zin bij K+B. We hebben een leuk team en ik heb afwisselend werk. Alles gaat hier heel gemoedelijk. Mijn plan is om nog heel lang te zorgen voor tevreden klanten bij K+B.

Valéry heeft ruimte om …

Lekker thuis te zijn met mijn gezin en leuke dingen te doen met onze 2 kindjes.'